دست نوشته های یک مادر

دست نوشته های یک مادر

اینجا چراغی روشن است...
دست نوشته های یک مادر

دست نوشته های یک مادر

اینجا چراغی روشن است...

بدون شرح

لیست کتابهای خوانده شده در تابستان 1391

سفر روح

سرگذشت روح

استادان بسیار زندگی های بسیار

تنها عشق حقیقت دارد

و نیچه گریه کرد

خانوم

1984



لیست کتابهای در حال خواندن در تابستان 1392

شیوه های تقویت هوش نوزاد

راهنمای مراقبت از کودک 1

کودک هوشیار بپروریم

همه کودکان آرامند اگر...

همه کودکان تیزهوشند اگر...

آزمون سنجش رشد نیوشا

چگونه با کودک خود رفتار کنیم؟

شعرهایی برای دختر بچه ها

لمس کن و احساس کن وقت حمام


نظرات 6 + ارسال نظر
masoud جمعه 15 شهریور 1392 ساعت 20:04 http://go2sacar1.mihanblog.com

سرد است …
نیمکتی تنها در پارک نشسته است ، من تنها بر نیمکت و تو تنها در من …
میبینی ؟ چه در همیم و تنها ؟

س دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 18:10


پیشرفت خوبیه

از همه جذاب تر کتاب مخصوص حمامه:)کلی سطح آگاهیمو ارتقا داده

مریم دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 22:11 http://zendegeam.blogfa.com/

به به چه تغییرات محسوسی از سر وشکل و هیکل تا خورد و خوراک و بو و البته کتاب

:)))

گلنار چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 11:22 http://nahal.ebramcity.com

عالی بود مهرآفرین
وضع همه مون میشه این مخصوصا سال های اول
تازه من رفتم توی گودریدز یه قفسه مخصوص فرهاد باز کردم. الان حمام دو سال دیگه تربیت بدون فریاد :))

مشکل اینه که هر چی میخونیم بازم حس میکنیم یه عالمه چیز نخونده در باب این فرزند پروری وجود داره :)

الهه مهر جمعه 22 شهریور 1392 ساعت 00:02

سلام مهر افرین جان هر وقت که نوشته هاتو میخونم تحسینت میکنم خانم روزنامه نگار
تو نی نی سایت باهات اشنا شدم
دخترک بهاریتو ببوس
هر روز سعی میکنم به وبلاگت سر بزنم

مرسی عزیزم لطف داری

کافر خداپرست سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 23:21 http://www.deist.persianblog.ir

چه تغییر محسوسی. حتا منم که پدر بودم، وقتی می خواستم بچه دار بشم، بخشی از کتابام موضوعش عوض شد. البته بازم به پای توجه یک مادری مث تو نمی رسید.
...
چند نکته نگارشی تو ذهنمه، اما چون خودت یه روزنامه نگاری، جرئت نمی کنم بت بگم...

اختیار دارید:)) حالا چون روزنامه نگار بودم دلیل نمیشه که غلط نگارشی نداشته باشم:)
روزنامه نگاری خیلی با وبلاگ نویسی فرق داره. بزرگترین فرقش هم اینه که توی روزنامه نگاری با فکر و تمرکز بیشتری مطالب رو مینویسی و وقت ویرایش هم داری. اما در وبلاگ نویسی با یک نوزاد چند ماهه، مجبوری تند تند بنویسی و وقت ویرایش هم نداری:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد