دست نوشته های یک مادر

دست نوشته های یک مادر

اینجا چراغی روشن است...
دست نوشته های یک مادر

دست نوشته های یک مادر

اینجا چراغی روشن است...

برق گرفتگی

دیروز برق سه فاز من را گرفت

وقتی که قیمتهای وحشتناک کیف های مدرسه را دیدم!

کیف در ابعاد یک وجب در یک وجب زیر 45 هزار تومان نبود! چشمم به جمال کیف 345 هزار تومانی هم روشن شد



پ.ن: کیف کلاس اول من صورت کیتی، این گربه ملوس و دوست داشتنی بود. مادرم آن را به قیمت 900 تومان! بله 900 تا تک تومانی خریده بود

نظرات 1 + ارسال نظر
آتنا شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 17:57

سلام .
میشه اسم کتاب هایی رو که خوندید و در مورد " بچه داری " و " تربیت " بچه و مسائل مربوط به اونها میشه و براتون " مفید بوده "و فکر می کنید تا مدتی خیلی لازمه و "به دردتون می خوره" ، رو بهم بگیـــــــــــــــــد ؟؟؟؟؟

می خوام چند تا کتاب یه جا تهیه کنم ، برای همین می خوام کتابایی باشه که مفید باشه . لا اقل کسی تائیدشون کنه .

گاهی ناشر یا نویسنده های ناشناخته هم کتابای خوبی دارن .
شما هم کمک کنید لیستم تکمیل شه .میشه نظرت رو تو وبلاگم بزاری ؟ ممنون میشم

خوشگل خانوم همه داستان سر اینه که من نمیتونم توی وبلاگت نظر بذارم:))))))))))))) چرا؟؟؟؟؟؟/
الان خونه نیستم. وقتی رفتم خونه بهت لیست میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد