دست نوشته های یک مادر

دست نوشته های یک مادر

اینجا چراغی روشن است...
دست نوشته های یک مادر

دست نوشته های یک مادر

اینجا چراغی روشن است...

عشق مشترک

دخترک بهاری

گوشت را بیاور جلو  میخواهم رازی را به تو بگویم

اولین باری که او را دیدم عاشق لبهایش شدم

لبهای عجیبی که انگار همیشه دارد لبخند میزند

حتی وقتی صاحبش عصبانیست آن لبها همچنان آرام و با وقار لبخند میزنند

و من در همان نگاه اول عاشق آن لبها شدم

و حالا خوشبخت ترین زن روی زمینم 

چونکه آن لبهای دوست داشتنی همیشه خندان را روی صورت گرد توپولوی تو هم میبینم

و امشب تولد صاحب آن لبهاست

مردی که عشق مشترک هر دویمان محسوب میشود

تولد بابای پاییزی مبارک


نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 23:21

تولد تولد تولدددددددددش مبارک
اولین تولد بابای پاییزی د رکنار مادر و دختر بهاری مبارک باشه
انشالله سالیان سال روزهای تولدتون رو کنار هم با لب خندون و تن سالم جشن بگیرین

راستی به دخترک کیک تولد باباییش رو می دی یا نه

مرسی عزیزم
آره کیکو خورد:)))) با ولع خورد

فسقلی یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 23:22

وای مامانی ببخش
تو نظر قبلی تولد رو تبریک گفتم و پرسیدم به نینی کیک می دی یا نه اون منماااااااا

فسقلی

خودت اسمم رو درست کن

هول شدم زود برات نظر بزارم اسمم رو یادم رفت ههههه

:)))))

الهه مهر سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 15:16

تولد بابای پاییزی مبارک باشه
امیدوارم سالیان سال در کنار هم خوشبخت زندگی کنید

مرسی:)

مریم گلی پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 15:24 http://maryamnameh.blogfa.com

سلام مهر آفرین جان من شما رو از روی سایت نی نی سایت میشناسم و نمیدونستم مامان شدی.. عزیزم بهت تبریک میگم امیدوارم سایتون همیشه بالای سر نینیتون باشه.

مرسی عزیزم:) همیشه شاد و سلامت باشی

سیاه سفید شنبه 30 آذر 1392 ساعت 13:32 http://30ahsefeed.blogfa.com

تولدش مبارک:) که صد سال زنده باشه:)
ببینم! خودشون کجان؟! اجازه هست ما کادو براش بخریم؟ :))))

مرسی عزیزم:)نیکی و پرسش؟:)))
خودشون به صورت گشت نامحسوس گهگداری اینجا رو میخونن. ولی کامنت نمیدن:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد