دست نوشته های یک مادر

دست نوشته های یک مادر

اینجا چراغی روشن است...
دست نوشته های یک مادر

دست نوشته های یک مادر

اینجا چراغی روشن است...

پوشاک سایز بزرگ

اعتراف می‌کنم آن روزی که داشتم برای نشریه ایکس گزارشی درباره مکان‌های عرضه پوشاک سایز بزرگ برای خانم‌ها و آقایان می‌نوشتم حتی ثانیه‌ای هم به ذهنم نرسیده بود شاید روزی برسد که خودم هم مشتری این فروشگاه‌ها شوم.....

نظرات 3 + ارسال نظر
نسیم دوشنبه 24 مهر 1391 ساعت 01:02

خوشحالم که سایز بزرگ قراره بپوشی
از طرف یه دوست حسودچاق

منم خوشحالم که کسی هست درکم بکنه

رویا چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت 15:06


خوب من هنوز به اون سایز نرسیده

ولی فکر کنم با این روند به زودی به جمع سایز بزرگها پیوند بخورم

نیمفادورا سه‌شنبه 2 آبان 1391 ساعت 19:18 http://www.nimfadora.persianblog.ir

یعنی از الان گذرت به اونجاها افتاده؟
من همه ی امیدم اینه بدویار باشم بلکه لاغر بشم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد