دست نوشته های یک مادر

دست نوشته های یک مادر

اینجا چراغی روشن است...
دست نوشته های یک مادر

دست نوشته های یک مادر

اینجا چراغی روشن است...

خوابتو دیدم

نی نی کوچولوی من

دیشب خوابت را دیدم


خیلی کوچولو بودی

و خیلی نرم


داشتی نق میزدی

و من وقتی بغلت کردم دیدم که حسابی خیس و داغ و سنگین هستی:)

پوشکت را که باز کردم دیدیم ای واااااااااااااای

چه قدر خرابکاری کردی:)

بغلت کردم و با هم رفتیم حمام که تو را تمیز کنم

با همدیگر رفتیم زیر دوش آب گرم و همان جا من تو را شستم

وای که چه قدر خوب و لذت بخش بود

آن قدر نرم و لیز بودی که نگران بودم سر بخوری

ولی تو آرام و دوست داشتنی توی بغلم بودی و با من همکاری میکردی

وقتی حوله پیچت کردم و خشک شدی، چشمهایت را بستی و به یک خواب شیرین و قشنگ فرو رفتی

راستی این را هم بگویم که تو یک دختر مو سیاه و چشم سیاه بودی

راستش را بگو

خودت بودی دیگر؟آره؟

نظرات 2 + ارسال نظر
نیمفادورا چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 16:16 http://www.nimfadora.persianblog.ir

گفته می شه خرابکاری از اون نوع توی خواب پول و ثروته! هر چی بیشتر، بیشتر!

ای بابا
یه عمره دارم خواب انواع و اقسام خرابکاری میبینم:)
دریغ از یه کمی تعبیر:)

فسقلی شنبه 11 آذر 1391 ساعت 14:28

عزیزززززززززززززممممم ای جان چه خواب پر از احساسی

ایشالا جنسیت نی نی زود معلوم می شه و خوابت تعبیر می شه خانمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد