دست نوشته های یک مادر

دست نوشته های یک مادر

اینجا چراغی روشن است...
دست نوشته های یک مادر

دست نوشته های یک مادر

اینجا چراغی روشن است...

فین گیر

امروز با یک پدیده خیلی جدید و بی نهایت خنده دار رو به رو شدم!


فین گیر!!!!!


بماند که چه قدر خندیدم و از شدت خنده از این سر اتاق به آن سرش غلت میزدم


هنوز توفیق زیارت این پدیده نصیبم نشده

اما این طور که فهمیده ام فین گیر یک ابزار مکانیکی است که فین بچه را میگیرد

حالا نمیدانم این وسیله چه شکلی است؟

چه رنگی دارد و ابعادش چه قدر است؟

قدرت گنجایشش چند سی سی فین است؟

با چه نیرویی فین بچه را میگیرد؟

فین گرفته شده کجا ذخیره میشود؟

آیا وقتی دارد فین را میگیرد صدایی مثل صدای جاروبرقی از خودش در می آورد یا نه؟

چگونه باید فین های گرفته شده را از تویش بیرون بیاوریم؟

کار با آن سخت است یا نیاز به بررسی بروشور راهنما دارد؟

مدل دخترانه اش با پسرانه فرق دارد یا نه؟

و....

امیدوارم زودتر یک عدد فین گیر واقعی را از نزدیک ببینم و جواب سوالاهایم را پیدا کنم



پ.ن در دو روز بعد: از دو روز پیش تا حالا دارم فکر میکنم املای درست کدام است؟قلت؟غلت؟قلط؟ این که نمیتواند باشد غلط

نظرات 6 + ارسال نظر
nasim پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 14:53 http://nasim889.blogfa.com

مهری حالا مونده چیزای عجیب ببینی ...این که چیزی نیست

مینا پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 22:06

سلام من تازه با وبتون آشنا شدم!!!
منم اول خیلی خندیدم وقتی شنیدم!!
ابعادش که زیاد بزرگ نیست!! یه پمپ هوا داره فشارش میدی وقتی ولش میکنی یه ذره فین به سرش میچسبه بعد باید اونا رو جدا کنی و این کارو بارها انجام بدی!!!
دخترونه و پسرونه اش هم فرقی نداره!!
روش های قدیمی برای در آوردن فین بیشتر جواب میده!!

مریم پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 22:26 http://zendegeam.blogfa.com/

والا اصلا به درد ما که نخورد دو سه بار اومدم فین بچه رو باهاش بگیریم چنان ریسه رفت و گریه کردم گفتم ولش کن بزار دماغش آویزون باشه

آتنا شنبه 9 دی 1391 ساعت 00:14

بهش میگن پوآر بینی. جدا از غلت زدن خیلی خیلی مفیده. وقتی رو مجسم کن که فسقل سرما خورده و بینیش گرفته و برای خوابیدن هم نیاز به شیر خوردن داره، خوب تا میخواد شیر بخوره نفسش بند میاد اما اگه بینیش رو تمیز کنی راحت شیر میخوره و میخوابه.

نیمفادورا یکشنبه 10 دی 1391 ساعت 23:37 http://www.nimfadora.persianblog.ir

من که موفق نشدم ازش استفاده کنم. همش از کنارش هوا می کشه تو!!! بعدشم خیال می کنم سوراخ دماغ بچه رو گشاد می کنه!!!
غلت درسته دخترجون

مامان یه دختر سه‌شنبه 12 دی 1391 ساعت 15:56 http://todaymybaby.persianblog.ir/

تنها استفاده اش همان لحظات خوشی است که برات بوجود اورده است وبس!!
برای ما اینطور بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد