دست نوشته های یک مادر

دست نوشته های یک مادر

اینجا چراغی روشن است...
دست نوشته های یک مادر

دست نوشته های یک مادر

اینجا چراغی روشن است...

دارم نامرئی میشوم

اتفاقات عجیبی دارد توی بدنم می افتد!

منی که هیچ وقت رگهای بدنم معلوم نبود و برای زدن یک سرم ساده مجبور بودم حداقل سه بار فرو رفتن ناموفق سر سرنگ را توی بدنم تحمل کنم، و خیلی از مواقع عملیات ناموفق می ماند و پرستارها از زدن سرم به من عاجز میشدند و عطایش را به لقایش می بخشیدند، این روزها به یک ماکت زنده رگ شناسی تبدیل شده ام!


در حدی که میتوانم برم خودم را در راه علم به دانشکده های علوم پزشکی معرفی کنم و دانشجوها همه مسیر سرخرگها و سیاهرگها و مویرگها را روی بدنم بررسی کنند و از پیچ و خم رگهای خونی باخبر شوند و تئوری هایشان را روی من آزمایش کنند و علمشان زیاد شود!


نمیدانم من دارم کم کم نامرئی و کمرنگ میشوم، یا رگهایم طغیان کرده و دارد ضخیم و پر رنگ میشود! خدا رو شکر که مطمئنم مشکل هر چه هست ربطی به بالا و پایین بودن فشار خون ندارد


در هر صورت سرگرمی خوبی است. بعضی وقتها که حوصله ام سر میرود مینشینم و ساعتها به بدنم نگاه میکنم و مسیر رگهایم را بررسی میکنم و سعی میکنم اندازه شان را بگیرم که مثلا سر در بیاورم در ساعد دستم چند متر رگ و مویرگ دارم.


اگر با همین شدت علاقه مندی و پشتکار پیش بروم، مطمئنم تا آخر بارداری میتوانم این نظریه که میگویند جمع طول همه شاهرگها و رگها و مویرگهای یک انسان بالغ برابر با فاصله زمین تا ماه است را به اثبات برسانم یا ردش کنم

نظرات 7 + ارسال نظر
داش بهی دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 03:47 http://behii.persianblog.ir/

حتی اینکه این میرگ ها زا کجا شروع میشوند
به کجا میروند
اصلا برای چه میروند ...

عمه خانوم (محیا) دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 14:35

سلام مامانه مهربون چ طوری؟؟؟
دختر کوچولوی ملوسه ما خوبه؟ هزارتابوووووووووس
وبلاگه مادر و دختر فوق العادست آفرین....

فسقلی دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 18:19

عزیزمممممم
مامانی گل دخملی کم کم داره تخصصشو تو پزشکی هم می گیره

قلبونت برم

یه دوست سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 22:47 http://mardekoochakeman.blogfa.com

سلام عزیزم
ببخش سر زده اومدم
راسشت در مورد نامه به فرشته مهربان داشتم سرچ میکردم از نی‌نی سایت رسیدم به اینجا
بعضی از صحباتون رو تو نی‌نی سایت خوندم ولی برام چند تا سئوال پیش اومد
1- اسم اصلی وبلاگش چیه؟
2- نامه‌ها رو حتما باید 15 بار پشت هم نوشت؟ یا میشه در هر موقع از زمان بنویسم؟
3- اسم دقیق فرشته‌ها رو هم میخوام از کجاباید بگیرم؟
4- من از امشب شروع کردم و همون یه بارم نوشتم اما میخوام هر روز یکی یه دونه در مورد خواسته ها بنویسم
ممنونم میشم راهنمایی کنی

یه دوست سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 22:49

عزیزم اون نظر قبلی خصوصیه لطفا تاییدش نکن

یک فرشته ی سقوط کرده چهارشنبه 20 دی 1391 ساعت 18:54

سرگرمیه جالبی به نظر میاد
:))
شاد و سلامت باشی
برکت باشد

بارانه پنج‌شنبه 21 دی 1391 ساعت 13:34

هههههههههه
یعنی ترکیدم از خنده
منم با دوستمون موافقم تا نی نی بیاد تو بغلت چند تا نظریه علمیو ثابت کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد