دست نوشته های یک مادر

دست نوشته های یک مادر

اینجا چراغی روشن است...
دست نوشته های یک مادر

دست نوشته های یک مادر

اینجا چراغی روشن است...

اخطاریه

خانوم محترم و عزیز

باید به شما یادآور شوم خانه ای که الان در اجاره تان است، پیش از اسباب کشی شما به آن به صورت 6دانگ و با سند منگوله دار تحت مالکیت اینجانب بوده است

ضمن اینکه من این خانه را فقط به مدت 9 ماه به شما اجاره داده ام

بنابراین دلیلی ندارد که تا این اندازه نسبت به این خانه اجاره ای احساس مالکیت بکنید و تا من دستم را روی خانه شما میگذارم و یا جوری میخوابم که باب ذائقه شما نیست یا با صدای بلند موسیقی دلخواهم را گوش میدهم، واکنش نشان بدهید و با مشت و لگد به من بفمانید که به حریم شخصی شما کاری نداشته باشم!


مستاجر عزیز

این طور به نظر می رسد که شما کلا با قواعد و قوانین خانه های اجاره ای آشنایی ندارید. برای همین است که شبها با ایجاد مزاحمت های مکرر سبب سلب خوابیدن صاحب خانه تان می شوید

به این نکته توجه داشته باشد که شما با صاحب خانه تان 25 سال تفاوت سنی دارید! بنابراین بدیهی است که او به اندازه شما انرژی ندارد که بتواند همپای تان تمام شب را بیدار بماند و به همه بازیگوشی های سرخوشانه شما واکنش نشان بدهد. حالا که اینجانب کاری به شب بیداری های شما و مزاحمتی که برای خوابیدن من ایجاد میکنید ندارم، بنابراین شما هم سعی کنید توقعتان را شبها پایین بیاورید و منتظر واکنش هیجان زده من در قبال بازیگوشی هایتان نباشید

اگر شما به این تذکر من بی اهمیت باشید، مجبور میشوم قوانین سختگیرانه ای را اعمال کنم و هر گونه شب زنده داری و بازیگوشی در خانه تان را قدغن کنم!


و در پایان مایلم به شما تذکر بدهم که مدت کمی تا پایان موعد اجاره شما باقی مانده است. اگر تا آن زمان به میل خود خانه را ترک کردید که مشکلی نیست و کلاهمان در هم نمی رود و با این کار ثابت می کنید که مستاجر خوبی برای خانه اجاره ای من بوده اید

ولی اگر اصرار داشته باشید که در خانه بمانید و به تاریخ قرار دادمان بی توجه باشید، شخص من ناچار خواهم بود به صورت یک طرفه قرارداد را فسخ و شما را وادار به تخلیه خانه کنم

بنابراین از من دلخور نشوید

ارادتمند شما

صاحب خانه


نظرات 6 + ارسال نظر
پری سا شنبه 17 فروردین 1392 ساعت 18:36 http://crayon.blogsky.com

چه ایده ی خوبی بود ...
مث ِ نامه هایی که من می نویسم .برای پسر ِ حاکم :)
یا مثلا بعضی نامه هارو پُست میکنم. خیلی جالب میشه. نه !؟
من نوشته هاتُ دوست دارم مامان ِ بیستُ پنج ساله .

فسقلی شنبه 17 فروردین 1392 ساعت 23:43



ای جون. معلومه دیگه وقتی صابخونه اینقدرمهربونه و باحالهُ دختری هم خونه رو فول امکانات رهن کامل کرده

nasim یکشنبه 18 فروردین 1392 ساعت 01:01 http://nasim889.blogfa.com

آیه محشر نوشتی عالی بود..

بارانه یکشنبه 18 فروردین 1392 ساعت 20:33

تا وسطا نفهمیدم چه خبره!! حتی از اون 9 ماه!!
عالی بود

آتنا مامان آرنیکا پنج‌شنبه 22 فروردین 1392 ساعت 00:54

بابا با کلی ترس و لرز پیش رفتم تا ملتفت شدم چه خبره !!! ههههه
یکم ملایم تر صابخونه ! (چشمک )

محیا جمعه 23 فروردین 1392 ساعت 22:01

به مستاجرتون سلام منم برسوووون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد