دست نوشته های یک مادر

دست نوشته های یک مادر

اینجا چراغی روشن است...
دست نوشته های یک مادر

دست نوشته های یک مادر

اینجا چراغی روشن است...

پیش بند

پیش بند چیست؟

شی ای که به دور گردن بسته میشود. میتوان با دو دست دو طرف آن را گرفت و آن را جلوی صورت آورد و مدتها با آن صحبت کرد و سیر دل برایش عه عه عه عو عو عو خواند.

برای خوابیدن هم مناسب است. چون میتوان آن را محکم در دست گرفت و بدون نگرانی از بابت رفتنش خوابید. مثل انگشت مامان نیست که وقتی من خوابم می برد یواشکی از توی دستم فرار میکند و من را قال میگذارد.

به درد دالی بازی هم میخورد. میتوان آن را روی صورت کشید و پشتش قایم شد و مامان را گول زد و ترساند. جوری که فکر کند گم شده ام و یا شاید فرار کرده ام یا کسی من را از وسط خانه دزدیده و بعد که مامان هراسان خواست بیاید و من را پیدا کند، آن را از روی صورتم کنار بزنم و قاه قاه بخندم و با عه عه عه عو عو عو به او بگویم دیدی باهات شوخی کردم؟

این شی طعم بسیار لذیذی دارد. تا آن حد که گاهی میتوان آن را جایگزین انگشت کرد و همه یا یک تکه اش را توی دهان گذاشت و با لذت ملچ مولوچ راه انداخت. البته مامان این را دوست ندارد و هر بار که من با پیش بندم این کار را میکنم روی دماغش چین می اندازد و سعی میکند حواس من را پرت کند تا یواشکی پیش بند نازنیم را از دهانم در بیاورد.

در مجموع میتوان پیش بند را یک دوست وهمبازی خوب معرفی کرد. از داشتنش راضی هستم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد