دست نوشته های یک مادر

دست نوشته های یک مادر

اینجا چراغی روشن است...
دست نوشته های یک مادر

دست نوشته های یک مادر

اینجا چراغی روشن است...

شوخ طبعی

با ین سن و سالش با همه شوخی میکند!

وقتی از خواب بیدار میشود، از خودش صدا در می آورد تا بروم کنارش

وقتی من را میبیند دو دستی به لبه پتویش چنگ میزند و آن را روی صورتش می آورد و منتظر میشود من پتو را از روی صورتش کنار بزنم تا قاه قاه بخندد و از سر خوشی جیغ بکشد و فک بی دندانش را نشانم بدهد

وقتی شیر میخورد با انگشت شست پایش نافم را قلقلک میدهد و از اینکه میبیند از کارش میخندم خنده اش میگیرد و دهانش باز میشود و کجکی میخندد و باریکه شیر از کنار لبش سر میخورد پایین. بعد هیجانی میشود و تند تند پاهایش را تکان میدهد و باز هم از شوخی خودش قهقهه میزند

وقتی روی تشک بازی خوابیده، با "آقا پشه"ی بالا سرش شوخی میکند. هر 6 تا پاهای آقا پشه را میگیرد و سعی میکند همه شان را یکجا توی دهانش جا بدهد و وقتی میبیند نمیشود، باز هم قاه قاه میخندد. دستش را روی چشمش میگذارد، پلکهایش را روی هم فشار میدهد، سرش را پایین می آورد و مثلا از آقا پشه خجالت میکشد و باز هم میخندد

دیروز هم با دکترش شوخی کرد. همین که دکتر گوشی معاینه را روی سینه اش گذاشت، از خنده ریسه رفت. دو تا دستش را بالا آورد و محکم گوشی دکتر را چسبید و دیگر ولش نمیکرد. هر چه دکتر با مهربانی اصرار میکرد که گوشی اش را پس بدهد هر هر میخندید و گوشی را پس نمیداد

دخترک خوش اخلاق شوخ طبعی دارم

نظرات 4 + ارسال نظر
فسقلی شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 12:46

ای جانمممممممم. فدای دخترک خوش اخلاق و مهربون بهاری. یه ماچ آبداررررررررررررررش کن

گلنار یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 08:59 http://nahal.ebramcity.com

منم گاهی اوقات فکر میکنم فرهاد الان زبونش رو (مثل قورباغه) در میاره و یه مگسی پشه‌ای شکار می‌کنه. شوخی شوخی جدی می‌شه :)))

ولی قبول داری اون خندیدن موقع شیرخوردن خیلی شیرینه. البته من حق می‌دم که بچه زیاد در این موقعیت نخنده. چون بعدش با واکنش خوبی روبرو نمی‌شه. یه مادر ذوق مرگ شده که بچه‌اش رو به شدت می‌چلونه :))

دخترکت خیلی نازه. خیلی

من یه وقتایی از سر خوشی چنان جیغی میکشم که بچه م حیرت میکنه و یکه میخوره:))) بعد باید دو ساعت ازش پوزش بطلبم که این جوری ترسوندمش:)

محیا یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 16:15

اوخی عزززززززیزم
دلم آب شد خب

به به عمه خانوم:))) چه عجب این طرفا

مریم دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 13:47 http://zendegeam.blogfa.com/

عزیزکم همیشه شاد و خندون باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد