دست نوشته های یک مادر

دست نوشته های یک مادر

اینجا چراغی روشن است...
دست نوشته های یک مادر

دست نوشته های یک مادر

اینجا چراغی روشن است...

نوازش دو طرفه

میدانی

یکی از زیباترین لحظه های زندگی من زمانیست که دارم موهای ابریشمی تو را نوازش میکنم و تو هم با دستهای کوچولوی توپولی ات صورت و گردن من را ناز میکنی

عاشق این لحظه های دو نفره مادر و دختری مان هستم

نظرات 3 + ارسال نظر
آتنا سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 18:41

"عاشق این لحظه های دو نفره مادر و دختری مان هستم"
آخ آخ آی گفتی .... من هم بشدتــــــ...
البته من از این طرفه اش بیشتر لذت می برم اون طرف حالا حالا ها وقت داره ناز کنه واسه مامانش ...آخ جــان

من چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 12:22 http://niniravanshenas.persianblog.ir

اونم عاشق این لحظهه هاست و از دنیا فقط همینو داره...

فسقلی یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 23:24

ایشالله به زودی موهای بلند و مشکی اش رو ببافی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد