دست نوشته های یک مادر

دست نوشته های یک مادر

اینجا چراغی روشن است...
دست نوشته های یک مادر

دست نوشته های یک مادر

اینجا چراغی روشن است...

پیام تبریک

سرکار خانم دخترک بهاری عزیز

پیوستن شما به جمعیت غذاخواران کره زمین را صمیمانه تبریک عرض میکنیم

به امید خوردن بهترین و خوشمزه ترین خوراکی های دنیا برای شما

نظرات 4 + ارسال نظر
گلنار سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 15:30 http://nahal.ebramcity.com

شروع کردی پس...
پسرک ما که فعلا عق می زنه. دخترک شما استقبال میکنه؟

اووووووووف چه جورم. چنان هورتی میکشه که کیف میکنم:)
الان من فقط لعاب برنج میدم البته

فسقلی چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 11:32

نوشششششششششششش جونشششششششش
تبریک تبریککککککککککککککککککک

مرسی دوستم:)

گلنار شنبه 4 آبان 1392 ساعت 16:04 http://nahal.ebramcity.com

فقط فقط برنج؟
یعنی حتی شیرین هم نمیکنی؟
من نتونستم به عق زدن فائق بیام قاچاقی یه چند فطره اب سیب می ریزم. الان یک هفته از شش ماهگی اش گذشته خوب. بالاخره یه جوری باید علاقه مندش میکردم (دلایل من برای رد عذاب وجدان)

ولی چه خوبه که دخترک میخوره. فرزند خوش خوراک گلی است از گلهای بهشت :))

ای خوااااااااااااااهر
سه روز بهش لعاب برنج دادم
4 روز منتظر بودم بیاد بیرون. دیگه داشت اشکم در می اومد که امروز اون اتفاق خجسته افتاد و غم دلم رفت:)
نمیدونم چرا یبوست شد:( من یه قاشق برنجو میریختم توی آب و میذاشتم حسابی بپزه. بعد یه کوچولو خیلی کوچولو نبات مینداختم توش و میکس میکردم و اونو میدادم بخوره. روزی دو بار هر بار هم به اندازه دوتا قاشق خودش
حالا از فردا بهش حریره بادوم میدم. میخواستم بذارم از 6 ماهگی بگذره بعد شروع کنم. اما همه بهم بشارت دادن که اینجوری بد غذا میشه. منم 20 روز مونده به 6 ماهگی شروع کردم( دلایل کاملا منطقی برای رد عذاب وجدان ناشی از پشت گوش انداختن حرف دکترا):)

مادری بنام شنبلیله یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 05:22

مبارکه . مبارک.

مرسی عزیزم:)))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد