دست نوشته های یک مادر

دست نوشته های یک مادر

اینجا چراغی روشن است...
دست نوشته های یک مادر

دست نوشته های یک مادر

اینجا چراغی روشن است...

مادر شکمو

همه مادرها آرزو میکنند که بچه هایشان غذا را تا ته ته ته بخورند و هیچی توی ظرف غذا باقی نماند

اما من هر دفعه که غذای دخترک بهاری را گرم میکنم، آرزو میکنم ای کاش یک مقداری از غذا را نخورد تا خودم ترتیبش را بدهم!

بس که این حریره بادام خوشمزززززززززززه هست:)

نظرات 5 + ارسال نظر
مینا شنبه 25 آبان 1392 ساعت 20:06 http://taraze-roozaane.blogsky.com/

سلاام...
ای مامان شکمو!...
خب کاری نداره!...یه مقدار بیشتر درست کنین!...

سلام
نیست خیلی نحیف و ظریف و کوچول موچولو هستم باید هم برای خودم حریره بادوم درست کنم بلکه یه کم تقویت بشم
والا از هیکل و سن و سالم خجالت میکشم وگرنه همین کارو میکردم:)))))))

مادری بنام شنبلیله یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 17:37

منم خواستممممممممممم
خدایی حریز بادوم خوشمزه است خوووو

خیییییلی

فسقلی دوشنبه 27 آبان 1392 ساعت 14:42

نوش جون مادر و دختررررررررر
گوشت بشه به تنون

من که بلد نیستم چه جوری درست می شه اما با این تعریفا دهنم آب افتاااااااد

منم بلد نبودم
یاد میگیری:))))

ملودی دوشنبه 27 آبان 1392 ساعت 21:50 http://www.khodnevisnameh.blogfa.com

نه من و نه بانوچه تو عمرمون حریره بادوم نخوردیم چرا؟ نمیدونم ....فرصت کردی دستورش رو تو پستو بهمون بگو...

اوووووه واقعا؟ پس واجب شد بیام توی پستو دستورشو بگم
خییییییییییلی مزه داره:))

مهتا دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 12:15

سلام مادر شکمو نوش جونت بخور بلاخره باید جون داشته باشی شبانه روز از دخمرت مراقبت کنی . اما حق بچرو نخوری هان همیه مادرای دنیا خوبن چه اوناای که تا ته غذارو به زور می ریزن حلق بچه به خیال خودشون دارن بهش خوبی می کنن چه اوناای که یکم پاتک میزنن.

مشکل اینه که غذاهاش مورد داره:)) به درد یه مامان رژیمی نمیخوره:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد