دست نوشته های یک مادر

دست نوشته های یک مادر

اینجا چراغی روشن است...
دست نوشته های یک مادر

دست نوشته های یک مادر

اینجا چراغی روشن است...

متدهای نوین برای ضایع کردن مادران

دخترک بهاری: ( در حالی بازی کردن و غلت زدن) ماما، ماما، ماما

من: (در حال ذوقمرگ شدگی و کبودی ناشی از نرسیدن اکسیژن به دلیل هیجان شدید) چی گفتی؟ ای جونم. الهی قربونت برم. چی گفتی عزیزم؟ دوباره بگو

دخترک بهاری: (آرام، خونسرد و با اعتماد به نفس کامل) بابا، بابا، بابا

من:  /:

نظرات 7 + ارسال نظر
کافر خداپرست یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 15:48 http://www.deist.persianblog.ir

چند ماهی بود هارد کامپیوترم از دست رفته بود. کلی هزینه کردم تا اطلاعاتش را برگردانم.
دیشب به هاردم به دستم رسید. اولین کاری که کردم، دخترم را صدا کردم، با هم نشستیم فیلم ها و عکس های سال ها پیشش را با هم نگاه کردیم. چه لذتی... چه غم ژرفی...

چه قدر از این کامنت خوشحال شدم! میشه لطفا بگید چه طوری اطلاعات هاردتون برگشت؟ هزینه ش چه قدر شد و کجا این کارو کردید؟
هارد من پارسال سوخت. سوای از عکسها و خاطراتی که توش بود، کلی پروژه ارزشمند کاری و همین طور همه آرشیو گزارش هام از بین رفت. دنبال جای مطمئنی میگردم که بتونه اطلاعاتمو برگردونه

یکی از حسرتهای زنگی من اینه که چند سال بعد که دخترک بهاری بزرگ شد، دلم برای این روزهاش برای این حجم کوچولوی تنش برای بوی خاصی که میده برای فک بی دندونش وقتی میخنده و برای همه چیزش دلم تنگ میشه. وقتی بهش فکر میکنم قلبم از غم شیرینی مچاله میشه

مرضیه یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 23:24 http://rouzhayezendegi.persianblog.ir

آخی عزیزم!اچقدر تو ذوقت خورده! چه صحنه غم انگیزی بوده ضایع شدن یک مادر خوشحال خوبه والا، ماها نه ماه تمام بجه رو باخودمون میکشیم، درد زایمان، بزرگ گردنشون، شیر دادنشون، و غیره و غیره و غیره، اونوقت نه تنها اسم فامیل باباهاشون بهشون میرسه، بلکه اول از همه هم باباهاشونو صدا میکنند! واقعا که! من جای شما باشم، دخترک بهاری رو یک روز کامل از شیرخوردن محروم میکنم تا اینطوری تو ذوق مامانش نزنه! چه معنی داره!

:)))
توی این قضیه دو عامل دخیله. یکی اینکه واجگاه حرف ب نسبت به حرف م برای بچه های خیلی کوچولو راحت تر و دم دست تره. برای همینه که اول بابا شون رو صدا میکنن
عامل دوم و مهمتر اینه که دخترها به شدت بابایی تشریف دارن:)

کافر خداپرست دوشنبه 2 دی 1392 ساعت 17:57 http://www.deist.persianblog.ir

درود
من به واسطه یک خدمات کامپیوتر توی قم، هارد رو فرستادم تهران. اونجا با یک سخت افزار حرفه ای اطلاعات رو برگردوندن. البته این بار اولی نبود این بلا سرم میومد.
من دو تا هارد دو ترابایت داشتم هر کدوم 300 هزار تومان برام خرج برداشت. اون یکی 500 گیگ بود، 200 تومان.
...
بزرگ شدن بچه ها غمی بزرگه...

مرسی از راهنماییتون:) کمک خیلی خوبی بود. امیدوار شدم:)

سیاه سفید سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 13:05 http://30ahsefeed.blogfa.com

من به جات باشم از پنجره پرتش میکنم پایین !! یا می برم میذارمش سر راه:)))) بی نون و نمک!!

دخترا عاشق باباییشونن!
اصلا همین فردا ! یه پسر کپل کاکلی مامانی به دنیا بیار تا هم از دخترک بهاری انتقام بگیری هم اینکه تو این جنگ نابرابر با کمبود نیروی انسانی مواجه نشی!!

همین الان پسر کاکل زری بیارم که در واقع گل به خودی زدم:)))))
راه حلات یکی از یکی بهتر:)))خلاقیت میچکه:)))

غزی چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 09:07

دختر خواهر من الان نزدیک ۲ سالشه
به مامانش میگه بابا . بعد به باباش هم میگه مامان
بعد اگه نگاش کنن درست میگه
ولی دیشب برای اولین بار گفت خالههههه خیلی خوب بود

جسابی ذوق کردی مگه نه؟:))

آمد چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 23:03 http://amed1.perianblog.ir

مهتا دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 12:06

ای جانم این دختر بهاری .سیاه وسفید این چه حرفیه از تو چه مادری در بیاد به خدا.مگه خودت باباای نیستی مثل اکثر دخترا پس چرا حسودی می کنی .

:))
بذار سیاه و سفید هم مامان بشه, میبینیم که نظرش چه طوری تغییر میکنه:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد