دست نوشته های یک مادر

دست نوشته های یک مادر

اینجا چراغی روشن است...
دست نوشته های یک مادر

دست نوشته های یک مادر

اینجا چراغی روشن است...

مروارید

دخترک بهاری ام

از همین امروز به بعد دلم برای فک بی دندانت تنگ میشود. برای آن لبخندهای پت و پهنی که چشم انداز تمام قد فک بی دندانت را نشان میداد دلم لک میزند. برای وقتایی که با همان فک بی دندان خیار میخوردی و جیرجیر لثه ات با پوست خیار من را به قهقهه می انداخت دلم پر پر میزند. تو از همین الان به بعد یک جفت دندان کوچولوی سفید و درخشان داری و من از همین الان به بعد دلم برای همه لحظه های بی دندانی ات تنگ میشود.


پ.ن: امروز 23 بهمن، دقیقا یک روز مانده به تولد ده ماهگی بلاخره دندانهای دخترک بهاری ام درآمد. 23 بهمن هم از آن روزهایی است که باید توی تقویمم با ضربدر بزرگ قرمز مشخص کنم تا همیشه به یادم بماند.

نظرات 12 + ارسال نظر
سرگرمی و دانلود چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 17:37 http://www.free-downloadha.com

سلام
وب زیبایی داری
به منم سر بزن.
منتظرتم

سیاه سفید چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 18:05 http://30ahsefeed.blogfa.com

تولد ده ماهگیش و همینطور دندونهاش مبارک باشه!
ما اینجا رسم داریم وقتی بچه ها دندون درمیارن براشون آش میپزیم .بهش میگن آش دندون روو! داخل این آش گندم و نخود و لوبیا و عدسه! بعد آش و بین همسایه ها پخش میکنیم! اونا هم داخل ظرف ما یه شاخه از گلهای شمعدونی یا هر نوع گل طبیعی که تو خونه شون دارن میذارن! اونجا هم از این رسما دارین شما؟!

شما کجا از این رسما دارید؟:))
من کلا به رسم و رسوم زیاد پایبند نیستم. ولی دو ماه قبل یه آش با مضمون آش دندونی برای دخترک پختم:) به دوتا از همسایه ها هم یه کاسه دادم. یکیشون توی کاسه برام برگ زردآلوی خشک گذاشت:)
دستور آش دندونی رو هم از نت گرفته بودم:))

فسقلی چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 20:38

عزیزم تبریکککککککککککککککککککککک

مبارکش باشه اولین مرواریدش
انشالله به راحتی و سلامتی بقیه دندوناش هم دربیاد

آش دندونی هم پختی مادر بهاری یا نه؟

مرسی عزیزم:)
آره دوماه قبل آش دندونی پختم:) جات خالی خوشمزه بود:))

سیاه سفید چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 22:06 http://30ahsefeed.blogfa.com

خرم آبادی ها این رسم و دارن!
چشم.فردا در اسرع وقت عزیزم:*

آخی خرم آباد:)) 4 سال قبل اسفند ماه یه سفر دور ایران داشتیم. اولین اتراقمون در استان لرستان و خرم آباد بود. خیییییییییییییلی به من خوش گذشت:))

نیمفادورا پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 10:22 http://nimfadora.persianblog.ir

یعنی یهویی دو تا دندون با هم درآورد؟ بیچاره شدی رفت که! منتظر گاز گازهاش باش

آره دوتاش با هم داره در میاد. یکی باز شده اون یکی هم همین روزا باز میشه:)

آتنا شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 03:21

مبارکه
بوس

مرسی:)گل

اورانوس یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 13:20

مهرآفرین اینقدر قشنگ توصیف می کنی آدم دلش بچه می خواد

ای جانم:) تازه خود بچه داشتن، از توصیفاتش قشنگ تر و شیرین تره:))

الهه مهر شنبه 3 اسفند 1392 ساعت 02:31

مبارک باشه مروارید کوچولو های دخترک بهاری


وای چقدر قشنگ نوشتی منم دلم تنگ شد
منم تو تقویمم تاریخ همه 11 تا دندون دخترمو زدم

پس منم باید برای دونه دونه شون تاریخ بزنم؟:))

سیاه سفید یکشنبه 4 اسفند 1392 ساعت 12:36 http://30ahsefeed.blogfa.com/

وقتی نوشته هات و میخونم خیلی تحت تأثیر قرار میگیرم
یه مادر بخصوص مادر امروزی خیلی کارا واسه بچه اش میکنه.همین یادداشت کردنا توی تقویم ، یعنی یک دنیا عشق ! یعنی یه چیز عجیبیه این مادر.
امیدوارم دخترک بهاری ما در آینده قدر مادرش و بدونه.یعنی فکر نکنه دو تا دونه دندون درآورده دیگه همه باید ازش حساب ببرن:)))

محیا سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 23:12

نانازه من دندون کوچولوهات مبارکت باشه بووووووس

حمزه دوشنبه 19 اسفند 1392 ساعت 15:53 http://shahreajib.persianblog.ir

حس جالبی داره ذره ذره رشد و قد کشیدن این موهبت های خداوندی. غیر قابل وصفه1

دقیقا همین طوره:)

مرضیه چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 15:21 http://rouzhayezendegi.persianblog.ir

تبریک میگم به خاطر دندونای سفید دختر بهاری. وای من انقدر از دیدن اولین دندون بچه ها که کوچیک و تروتازه اند لذت میبرم که حد نداره. ایشالا بقیه دندوناشم بی دردسر و هر چه زودتر دربیان

ولی من وقتی گاز گرفتنهاشو میبینم چشمه ذوقم کور میشه:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد