دست نوشته های یک مادر

دست نوشته های یک مادر

اینجا چراغی روشن است...
دست نوشته های یک مادر

دست نوشته های یک مادر

اینجا چراغی روشن است...

یک سال با تو...

همه 365 روز سال یک طرف، امروز یک طرف دیگر

هر چه بیشتر در روزهای عمرم کندوکاو میکنم روزی رویایی تر و خاطره انگیزتر و زیباتر از 24 اردیبهشت نمیبینم

زندگی من در ساعت 4 و 10 دقیقه بامداد 24 اردیبهشت رنگ دیگری به خود گرفت

اصلا 4 و 10 دقیقه بامداد 24 اردیبهشت زمانیست که من از نو متولد شدم

خوشبختی من دقیقا در همین لحظه شکوفه زد

دقیقا در همین نقطه از تاریخ بود که زندگی من شکل دیگری به خود گرفت و برای همیشه تغییر کرد

من عاشق 4 و 10 دقیقه بامداد 24 اردی بهشت هستم

این نقطه از تاریخ، همه انگیزه من برای ادامه دادن راه پر فراز و نشیب زندگیست

خدا میداند در طول این 365 روزی که گذشت، چندهزار مرتبه 4 و 10 دقیقه بامداد 24 اردی بهشت را با همه جزئیاتش مرور کردم و هر بار از اینکه چنین حادثه شکوهمندی در 4 و 10 دقیقه 24 اردی بهشت برایم افتاد غرق در شادی شدم

من عاشق 4 و 10 دقیقه بامداد 24 اردی بهشت هستم

چون مادری من در این نقطه از تاریخ، رسما کلید خورد

دلبرک نازم روز تولد تو، روز آغاز مادری من بر هردویمان مبارک

تا ابد دوستت دارم فرشته کوچولوی مو فرفری قشنگم

نظرات 7 + ارسال نظر
نیمفادورا چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 10:04 http://nimfadora.persianblog.ir

مبارک باشه برات این لحظه ای که عاشقشی و قدم های نازنین دخترک بهاری. یه عالمه بوس بوسش کن.

ممنون دوست مهربونم. به سیاوش سلام برسون:)

الهه مهر چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 16:09

تولد دخترک بهاری مبارک
نمیخوای یه عکس بزاری ما دختر مو فرفری رو ببینیم

مرسی دوست وفادار و مهربونم:)
راستش اینجا یه کم محیطش نا امنه دلم راضی نمیشه عکس بذارم
توی فی س بوک که محیطش کنترل شده تره عکس میذارم ازش:)

آزاده پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 01:15

دوست عزیزم تولد دخترک بهاری رو بهت تبریک میگم و سالروز مادرشدنت رو هم همینطور.برای خودت دخترک و همسرت بهترینها رو از خدا میخوام.

ممنون دوست مهربون و عزیزم:) منم برای خانواده 3 نفریتون بهترین ها رو آرزو میکنم

فاطمه 64 پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 19:10

ای جووووونم .دخمل خوشگل ما یکساله شد .از طرف من یه ماچ آبدار خوشمزه از لپش بخور .تولد دختر بهاری مبارک .

مرسی عزیزم:) همیشه شاد و خوشحال باشین همه تون

آسمان جمعه 26 اردیبهشت 1393 ساعت 22:53

سلام سلام
خوبی مامان دختر بهاری؟
تولدش مبارک. من و پسرکم که پیامکی هم تبریک گفتیم. حالا از طریق این وبلاگ مراتب تبریکات ما رو مجددا پذیرا باشید. الهی 100 سال عمر باعزت داشته باشه. ایشالله آرامش و شادی همدم همیشگی اش باشه. ایشالله یه روزی بشه تو وبلاگ دخترک بهاری مطلب مشابهی بخونیم.
ببوسش این ماه زیبا رو.

و حالا تبریک ویژه به خودت که فکر می کنم صدبرابر بیشتر از دخترک تو آسمونایی.

مرسی عزیزم
درست حدس زدی توی آسمونا بودم اون روز. حال خجسته ای داشتم
ممنون از آرزوهای قشنگت
راستی اس ام اس؟!

آزاده جمعه 26 اردیبهشت 1393 ساعت 23:23

سلام دوستم روز تولد دخترک بهاری مبارک .و سالروز مادر شدن شما هم مبارک.در پناه خدا و زیر سایه مامان و باباش بزرگ شه.راستی من خودم فروردینی ام اما عاشق اردیبهشتم.خوش به حال نی نی♥

سلام
مرسی عزیزم
وای چه جالب!منم فروردینی هستم:))همیشه از دیدن فروردینی ها ذوق میکنم:))

سهیلا یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 14:03

سلااااااااااااااااااااااااااااام
تولدت مبارک گل دختری
همیشه تنت سالمو دلت شاد باشه

مرسی عزیزم
این اردی بهشت برای ماها شیرین ترین ماه ساله:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد